Train – Marry Me

Message des Songs

Marry Me ist eine Hymne an die Eheschließung. Er verspricht, dass das Warten ein Ende hat und dass man sich näher nicht stehen kann, wenn die drei wichtigsten Wörter gesagt sind und man sie jeden Tag wiederholen möchte. Ja ich will!

 

Lyrics
Verse

Forever can never be long enough for me
To feel like I’ve had long enough with you
Forget the world now, we won’t let them see
But there’s one thing left to do
Now that the weight has lifted
Love has surely shifted my way

 

Chorus

Marry me
Today and every day
Marry me
If I ever get the nerve to say hello in this cafe
Say you will
Say you will

 

Verse

Together can never be close enough for me
To feel like I am close enough to you
You wear white and I’ll wear out the words I love you
And you’re beautiful
Now that the wait is over
And love and has finally showed her my way

 

Verse

Promise me you’ll always be
Happy by my side
I promise to sing to you
When all the music dies

 

Lyrics von songtexte.com

 

Wer sind Train?

Train ist eine US-amerikanische Alternative-Band, die 1994 in San Francisco gegründet wurde. Ihr Musikstil setzt sich aus Country, Rock und anderen Genres zusammen.

 

Alle Infos über Train kannst du bei savemesanfrancisco.com oder über Wikipedia erhalten.

She Said Yes auf deiner Hochzeit?

shesaidyes_anfrage_button